נשיא המדינה ימריא הלילה לביקור ממלכתי בוייטנאם

    איתי גדסי No Comments on נשיא המדינה ימריא הלילה לביקור ממלכתי בוייטנאם

    נשיא המדינה ריבלין ממריא לוייטנאם: "וייטנאם מדינה מובילה בזירה האסייתית – שיתוף פעולה ביטחוני וכלכלי בינינו יקדם את השגשוג והצמיחה של שתי המדינות"

    נשיא המדינה רובי ריבלין צילום: מארק ניימן, לע"מ
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין,  ימריא הלילה מוצאי שבת כ' באדר, 18 במרץ,  לביקורו הממלכתי בוייטנאם בהזמנת נשיא וייטנאם. את הנשיא מלווים בנסיעתו משלחת אנשי עסקים ישראלים בכירים בראשות יו"ר איגוד התעשיינים, שרגא ברוש, ובהשתתפות יו"ר מכון הייצוא רמזי גבאי. כמו כן מצטרפת לנסיעתו משלחת של ראשי חברות ביטחוניות ישראליות בראשותו של ראש סיב"ט, מישל בן ברוך.

    "אני יוצא הלילה לביקור חשוב בוייאטנם," אמר הנשיא טרם המראתו והוסיף: "ביקור זה מהווה ביטוי לידידות ההולכת ומתחזקת בין שתי המדינות. יחד איתי יוצאת משלחת של ראשי חברות עסקיות מובילות מכל חלקי המשק של ישראל ומשלחת ראשי חברות ביטחוניות מכל התחומים.

    אנו רואים בווייטנאם מדינה מובילה בזירה האסייתית, ועוקבים בהערכה אחר הצמיחה הכלכלית המרשימה בה. שיתוף פעולה ביטחוני וכלכלי בינינו יקדם את השגשוג והצמיחה של שתי המדינות ויתרום גם ליציבות כל אחד מהאזורים שלנו.

    אני מאמין ששיתוף הפעולה בין ישראל וויאטנם, יכול לתרום לקידום ושיפור חייהם של רבים. יחד אנחנו יכולים לקדם בטחון תזונתי, חקלאות מתקדמת, טכנולוגיות מים, חינוך, בריאות, הייטק  וסייבר. אנו מקווים כי במהלך הביקור הזה נוכל לקדם בצורה משמעותית את גיבושו של הסכם סחר חופשי כולל בין ישראל לווייטנאם ולחזק את הידידות האמיצה בין העמים."

    נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש: ״אני מודה לנשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין על צירוף המשלחת העסקית המכובדת לביקורו בוייאטנם. אני בטוח שהביקור יקדם את הסחר עם וייטנאם, יפתח דלתות ויחזק את קשרי העסקים בין המדינות."



    0 תגובות